2017(e)ko maiatzaren 17(a), asteazkena

ALEX ETA ANE

PICASSO ETA GERNIKAKO BOMBAK EZEZTATUAK

Behin batean Picasso Gernikara joan zen eta dena puskatuta zegon eta pertsonak hilda zeuden. Picasso gizon on bat zen eta ez zen oso aberatsa. Picasso arazo bat zuen eta arazoa zen Gernika bombardeatu egingo zutela norbaitek, Piccaso hori zekien eta bombardeaketaren egunean orain kontatuko dizuegu.

Bombardeaketaren egunean ez zegon ino Gernikako kaleetanr, hegazkineko gizonak ikusi zuen ez zegoela inor gernikan, horregatik ezeztatu zuen bombardeaketa.
Gernikan emakume bat zegon bakarrik. Picasso emakumearekin aurkitu zen eta hizketan hasi ziren:
-Kaixo nola deitzen zara?
-Ni Anastasia deitzen naiz, eta zu?
-Ni Picasso deitzen naiz,zergatik zaude hemen?
-Zeren ez dut aurkitzen nire familia.
-Nahi dezu nirekin joan.
-Bai,eskerrik asko.
-Nire etxera joango gara ez bazaizu inporta?
-Bale,ez zait inporta.
-Goazen ba!

Eta egun batean emakumearen ama etorri zen. Picassok emakumearekin gelditu nahi zuen, baina emakumeak ezin zuen berarekin gelditu,familiarekin itzuli behar zuen.
Egun batzuk beranduago Picasso desagertu eta hil egin zen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina