2016(e)ko azaroaren 16(a), asteazkena

ANE


Nire izena Ane da.Ni 5.B mailara joaten naiz eta abenduaren 29an egiten ditut urteak.10 urte ditut.
Begi ilunak ditut eta marroial ditut marrak beltz batzuekin. Begi ,belarri , eta sudur txikia ditut.
Ni ilea  marroia da. Asko zaintzen dut eta iluna, suabea eta luzea daukat.
Niri arroza gustatzen zait eta saskibaloia ere.
Nire zaletazuna dantza da eta kaprikonio naiz.
Nire etxea bost bizi gara:aita ama eta anaiak.
Ni Errenterian bizi naiz etra nire eskola Koldo Michelena Biteri da.
Nire ama Irunekoa da. Nire aita marrokiarra da. Nire anaiak eta ni Errenteriakoak gara baina pixka bat marrokiarrak ere. Nire aitak marrokiarra hitzegiten du eta nire amak espainola hitzegiten du.
Ni Eureca dance-ra joaten naiz. Eureca dance  dantzatzeko eskola bat da eta oso ondo pasatzen dut hor.
Niri gustatzen zait laguntzea nire familia eta laguntzea lagunei ere.
OSO ONDO PORTATZEN DIRA NIREKIN!!!

Nik ileapaintzailea izan nahi dut, oso ondo pasatzen dudalako ileapaindegian.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina