2016(e)ko azaroaren 16(a), asteazkena

ELISA



Nire izena Elisa da . 9 urte ditut eta azaroaren 15 ean urteak betetzen ditut . Nire horoskopoa Eskorpio da .

Koldo Mitxelenako Biteri eskolan nago , bostgarren mailan .
Ile erdi luze eta marroia dut Nire aurpegia borobila da . Begi txikiak eta marroiak , sudur txikia eta , aho txikia ditut .

Nire gorputza zabala da , baina txikia naiz . Hankak eta besoak txikiak ditut ere .

Neska langilea , barregarria , alaia eta maitagarria naiz . Batzuetan bihurria naiz .

Errenterian bizi naiz . Familian lau gara .

Nire janari gustukoena arroza da eta kirol gustukoena patinajea da . Nire ikasgai gustukoena plastika da , asko gustatzen zait!!!
Nire zaletasunak patinatzea , sukaldatzea , dantzatzea eta kantatzea dira .

Hiru hizkuntza dakizkit , Gaztelania , Euskera eta Ingelesa .
 
Handitan , itsas biologoa izan nahi dut . Itsas animaliak asko gustatzen zaizkit eta . Espezialitatez izurdeak , nire animali gustokoena . Izurdeak zaindu nahi ditut .

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina