2016(e)ko azaroaren 29(a), asteartea

NORA M


 

Ni Nora naiz, 10 urte ditut, 5.mailara noa eta maiatzaren 16 an jaio nintzen. Nire horoskopoa
Tauro da.
 
Nik ile leuna, motza eta marroi kolorekoa dut.Altua eta argala naiz.
Begi marroiak ditut, aho eta sudur ertainak eta azala ez det oso iluna.


Ni neska jatorra eta bihotz onekoa naiz, baina batzutan piska bat bihurria.


Niri ilea suelto eramatea gustatzen zait eta txandala eramatea gustoko
dut.

Ni Donostian jaio nintzen, baina Errenterian bizi naiz. Nire aita eta nire ama Caceresekoak
dira, ahizpa bat dakat ere, June du izena eta 2 urte ditu.

Niri saskibaloia eta antzerkia asko guztatzen zaizkit. Antzerkira eta eskola kirolara apuntatuta
nago. Niri ia animali guztiak gustatzen zaizkit intseptuak izan ezik. Nire ikasgairik gustokoenak
Soinketa, Gizarte eta Natura dira. Irakurtzea asko gustatzen zait, idaztea baita ere baina
nire letra piska bat hobetu behardut.

 
Handitan aktoresa izatea gustatuko litzaidake eta antzerkia lantzen
segituko dut.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina