2016(e)ko azaroaren 29(a), asteartea

JESSICA

 
Nik Jessica deitzen naiz , 10 ditut eta 5. mailan nago eta  nire urtebetetzea abeduaren 28 an da.

Neska bat nahiz .Nire ilea marroi iluna da, ile kizkurra eta oso luzea dut. Begi handiak ditut marroi koloretakoak eta  sudur txikia. Ezpainak txikiak dauzkat eta bajua naiz.

Ni batzuetan bihurria naiz baino gehienetan alaia naiz. 

Nire kirol gustokoenak hockey eta futbola dira. Nire jostailu gustkoena dira objetu txikiak
Nire ikasgai gustokoenak dira matematika , gaztelera eta informatika.

Nire familian gara bost gara nire bi ahizpa handiak ,aita,ama eta ni.

Errenterian bizi naiz eta nire eskola Koldo Mitxelena deizen da .

Ni ijitua naiz eta gure hizkuntza da kalo.Nire aita eta ama Barcelonakoak ziren.

Nire horoskopoa  capricornio da. Nik badakit hitzegiten gastelaniaz, euskeraz eta pixka bat ingleses.

 Nik haunditan irakaslea izan nahi dut.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina