2016(e)ko azaroaren 29(a), asteartea

JOSU



Ni Josu naiz LH5B gelan nago eta 10 urte ditut. KOLDO MITXELENAKO ikastetxean ikasten ari naiz. . Errenterian bizi naiz eta urriaren 3an betatzen ditut
urteak.
 
Ni gaztea naiz ,metro bat eta erdi neurtzen dut gutxi gora bera , ez naiz argala ezta lodia ,baina ori bai edaerra naiz. Nire azala txuri kolorekoa da.
Ilea gaztain kolorekoa daukat,laburra eta lisoa,begiak marroiak eta ertainak, ahoa ere ertaina daukat eta oreztak ditut.

Berritsua,alaia ,ona eta pixka bat sentikorra naiz ,langilea, batzuetan barregarria, indartsua eta azkarra. Ikastea gustatzen zait eta musika jotzea ere.
Nire etxean 4gara: anai bat, ama eta aita ditut.Donostiko hospitalean jaio nintzen.

Nik zaletasun asko ditut, adibidez X-Winean jolastea,musika jotzea...
Ez dut kirol asko egiten baina gustokoena tenisa da.
Janaria guztia jaten dut purea eta sopa izan ezik.
Nire eskolako gairik gustokoena Gizarte eta Natura dira.
Urte askotako gauzak gustatzen zaizkit, adibidez, kotxeak.


Handitan musikaria izan nai dut baina ikusiko dut zer izango naizen.Orain musika ikasten nago eta ondo nijoa, asko gustatzen zait.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina