2016(e)ko azaroaren 29(a), asteartea

HAFIDA

 


Nire izena HAFIDA da eta 10 urte ditut.
5. mailan nago eta urtarrilaren 19an nire urtebetetzea da eta 2006an jaio nintzen.

Ni neska bat naiz.Nire ilea luzea da eta gaztain-kolore daukat. Begiak marroi iluna ditut eta azala txuria daukat. Nire espainak argalak dira eta gorputza ere bai. Batzuetan  buru gogorra naiz, baina ona .

Nire etxean 7 gara eta Alabergan bizi naiz.
Nire eskola Koldo Mitxelena da,eta nire kirolik gustokoena futbola da. Nire janari gustokoena pizza da. Beisbol anka niretzat jolas dibertigarria da.
Frantsesa badakit baino ez naiz ondo moldatzen. Italianoz eta Mexikarrez badakit. Eta dantza asko guztatzen zait.

Haunditan  rapeitzailea edo dantzaria izan nahi dut. Gustatzen zaidalako eta ondo egiten dakidalako.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina