2016(e)ko azaroaren 16(a), asteazkena

NEREA


Ni Nerea naiz 10 urte ditut eta 5. mailan nago.Nire eskolaren izena Koldo Mitxelena da.
Nire jaiotze data 2006 ustailako 28 a da eta Donostiako hospitalean jaio nintzen.
Ni altua naiz, nire ilea beltza, luzea eta  leuna da . Niri hotza egiten duenean ile askatuta eramatea
gustatzen zait eta beroa edo gimnasia egiten dudanean koleta eramatea gustatzen zait .
Nire begiak marroi ilunak dira . Ni oso lotsatia naiz.
Niri neguan arropa manga luzekoa eramatea gustatzen zait eta udan manga motzekoa ia beti
galtza luzeak eramaten ditut.

Nire familian 5 gara , nire 2 anaiak , ama , aita eta ni. Ni Errenterian bizi naiz .


Nire ikasgai gustokoena gimnasia da. Nire animalirik gogokoenak hartz panda eta izurdea dira.
Nire kolorerik gustokoenak txuria eta arrosa dira .

 
Ni oraindik ez dakit zer izango naizen handita, baina andereñoa edo medikkua izatea gustatuko litzaidake.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina