2016(e)ko azaroaren 16(a), asteazkena

EÑAUT



Eñaut deitzen naiz eta 10 urte ditut. 5.mailan nago eta 2.006-ko abuztuaren 3an jaio nintzen .
 
Mutila naiz eta ile horia eta motza dut, nire begiak marroiak  dira
eta betaurrekoak erabiltzen ditut hobeto ikusteko.

Nire altuera txikia da 1,34m-ko altuera dut,besoak eta hankak ere txikiak ditut.

Azkarra naiz, kirola asko gustatzen zait eta saskibaloia da nire kirol
gustokoena.

Nire familian 4 gara  aita ama, arreba eta ni. Errenterian bizi gara eta joaten naizen eskola
Koldo Mitxelena deitzen da.


Saskibaloia da nire kirol gogokoena , janari gogokoena pizza da, nire jolas gustokoena txapa da
eta nire zaletasuna irakurtzea. Nire ikasgai gogokoena matematika da eta ez zaidana gustatzen
plastika .Hiru hizkuntza dakizkit : gaztelania, euskera eta ingelesa.

 
Handitan saskibaloi jokalaria izan nahi dut, ondo jokatzen dudala esaten didatelako.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina