2016(e)ko azaroaren 29(a), asteartea

ASIER



Nire izena Asier da, 5.B gelan nago eta  9urte dauzkat. Ni 2006an abenduaren 18an jaio nintzen.
1,39metro neurtzen dut Ilea beltz iluna, oso motza eta leuna daukat.
 
Nire begiak urdinak dira nire aitonarenak  bezalakoak.

Lepoan beti otza daukat eta horregatik beti lepoko bat eramaten dut. Lepokoa beltza eta  urdin iluna da...bestela hotza edukiko dut.
 
Batzuetan eskularruak jartzen ditut, bakarrik  hotz asko egiten duenean.

Orain galtza beltzak dauzkat  eta txandala da .Nire zapata urdinak, gorriak eta txuriak dira..

Nik beldurgarria, farregarria eta langilea naiz

Niri kirol asko gustatzen zaizkit: futbola,saskibaloia,beisbola, tenisa...

Niri hanburgesak  eta arraina jatea da gehien gustatzen zaidana.

Niri armiarma jokoa eta La eskoba dira  gehien gustatzen zaidan jolasak

Nire zaletasuna, Nintendon Mariora jolas virtualera jolastea da.
Nire familian daude:Nire ama,aita,amona,aitona,osaba,lehengusua...

Nire bizi lekua Errenteria da. Ni Koldo Mitxelenakoa naiz.

Nik hizkuntzak asko dakit: Euskara, gaztelania, frantzesa eta ingelesa.
 
Haunditan  medikua izan nahi dut nire aitatxo bezala.
 
Haundian nik medikua izan nahi dut nire aitatzoa bezala.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina